El diumenge 1 de març a les 9h se celebrarà la primera prova del campionat de Catalunya de BikeTrial a la localitat de Castellolí, que també obrirà el calendari 2015. L’organització està a càrrec del Moto Club Igualada i compte amb la col·laboració de l’ajuntament de Castellolí i de la Biketrial Unió Catalana.
Després d’uns anys celebrant aquesta competició en un paratge idoni per la pràctica d’aquest esport, s’ha considerat, des de l’organització, que s’ha de repetir. Es comptarà amb la presència de pilots que competeixen a nivell internacional en totes les categories, la qual cosa garanteix un alt nivell a la competició amb recorreguts d’allò més complicats.
La competició de Castellolí s’ha caracteritzat per les zones exigents, per les pedres amb poca adherència i per la riera, per on enguany baixarà aigua gràcies a la nevada, complicant encara més les coses i afavorint l’espectacle.
L’Anoia ha estat sempre una comarca amb molta tradició de trial amb bicicleta, comptant amb alguns campions del món com l’Armand Mollà o el Bernat Seuba, amb una escola de trial (Anoia Trial Academy) i que, en els últims anys, ha acollit proves del campionat del món.
Animem a tothom qui vulgui gaudir d’un bon espectacle sobre dues rodes, a venir a Castellolí el diumenge 1 de març al matí!