Feliç dia famílies,
Des de l’Anoia Trial Academy us volem informar que el dissabte 27 d’ Abril tornem a organitzar una prova de la Copa Anoia!
La prova començarà a les 17:00 al Trial Parc d’Igualada (a damunt del pavelló de Bàsquet de les Comes), com ja sabeu de les darreres edicions, es una prova on el que conta no son el nombre de peus que posem al terra durant la zona, sinó les ganes de passar-ho bé i gaudir d’aquest gran esport tots plegats, podríem dir, que es un entrenament col·lectiu i diferent amb tots els alumnes de l’escola que hi vulguin participar.
També gaudirem d’un magnífic berenar tots plegats!
Esperem que pugueu vindre amb moltes ganes de passar-ho bé i gaudir d’una estoneta fent allò que tan ens agrada.
A continuació us penjo el cartell informatiu, veureu que hi ha un dibuix fet per un alumne de l’escola que va presentar al passat concurs de dibuix del trial de Nadal que vàrem realitzar anteriorment, en aquest cas, el dibuix pertany al Miquel Muxi i val a dir que ens agrada molt!
Salut!